Club van 50

Steun onze mooie vereniging voor slechts € 50, – per jaar.

Om alle mensen die de club een warm hart toedragen of betrokken zijn bij S.V. Loil de mogelijkheid te geven onze vereniging te steunen hebben wij besloten de club van 50 nieuw leven in te blazen.

Men kan de club jaarlijks steunen voor een bedrag van € 50, -. De opzet is dat je op deze manier de vereniging gaat sponsoren met korte, eenmalige projecten. Bijvoorbeeld voor het onderhoud van het complex, trainingsmateriaal, gereedschappen of andere benodigdheden.

Verder kunnen de inkomsten besteed worden voor nieuw meubilair, aankleding, een donatie voor evenementen, jeugdactiviteiten of gespaard worden voor een toekomstig jubileumfeest.

Wie kunnen lid worden van de club van 50?
Iedereen die de leeftijd van 18 jaar of ouder heeft kan deelnemen aan de club van 50. Het is mogelijk om als individueel, koppel, team of groep deel te nemen.

Hoe worden de leden van de club van 50 geïnformeerd?
De leden worden via de e-mail op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Diegene die geen e-mail hebben zullen schriftelijk op de hoogte worden gehouden.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?
Jaarlijks zal het bestuur inventariseren met de commissies waar het bedrag aan besteed dient te worden.

Hoe word ik lid van de club van 50?
Je wordt lid door onderstaand formulier in te vullen.

Wat krijg je ervoor terug?
– Seizoenkaart van het 1e elftal.
– Je naam komt op de club van 50 bord te staan.
– Je wordt op de hoogte gehouden van de besteding van jouw bijdrage.

We hopen dat je onze vereniging een warm hart toedraagt en op deze manier wilt steunen!

Het lidmaatschap loopt vanaf 1 juli t/m 30 juni en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Lidmaatschap beëindigen voor 1 juli door schriftelijk op te zeggen bij de penningmeester van SV Loil.