René bedankt!

27 mei 2024

René Buiting hangt na 35 jaar zijn keepers handschoenen aan de wilgen!

Na ruim 35 jaar keeper te zijn geweest heeft René aangegeven dat hij stopt. Een aderlating voor Loil 2 en andere teams waar René nooit te beroerd was om op doel te gaan staan en de helpende hand te bieden.

Nadat René na de laatste competitiewedstrijd al in het zonnetje werd gezet, is afgelopen donderdagavond in de kantine afscheid genomen van René . Hier werd René  door zijn leiders, teamgenoten en aanwezige leden nogmaals hartelijk bedankt voor zijn  bewezen diensten en er werd stil gestaan bij zijn prestaties, toewijding en mooie momenten als keeper van S.V. Loil.

Dik verdient werd René verrast met een gouden bokaal voor jarenlange betrokkenheid, toewijding en inzet voor heel S.V. Loil!

René blijft gelukkig nog beschikbaar om de kantinediensten namens Loil 2 te blijven doen, ook zien we hem misschien nog onder de lat bij 35+. Dus we zullen hem zeker niet helemaal hoeven te missen bij de club.

René bedankt!